Wyszukiwanie ofert pracy i szkoleń
GŁÓWNE INFORMACJE:
Nr ewidencyjny:
9885796
Branża:
Obsługa klienta/Call Center
Zarobki:
od 800.00 EUR Wynagrodzenie uzależnione od doświadczenia i wykształcenia + 13 i 14 wynagrodzenie.
Lokalizacja:
Polska, małopolskie, Kraków
Ważne do:
2021-06-30
Rodzaj umowy:
umowa o pracę
Obowiązki:
Wsparcie klientów w zakresie pomocy technicznej, doradztwa w zakresie usług Smart Mobility i E-Performance dla klientów i dealerów (administrowanie kontami klientów, rejestracja lub problemy operacyjne, sieć ładowania, usługi parkingowe, Porsche Drive itp.), sprzedaż krzyżowa (wyjaśnienie pytań związanych z umową, przedłużenie subskrypcji itp.), monitorowanie spraw i zapytań klientów (monitorowanie, obsługa i - w razie potrzeby - eskalacja otwartych spraw)
Dodatkowe informacje:
Oczekiwania względem kandydata:Inne wymagania:
1 rok doświadczenia w telefonicznej obsłudze klienta OEM w branży motoryzacyjnej lub 3-letnie doświadczenie w pracy w zakresie obsługi klienta premium z jednoczesnym zainteresowaniem tematami technicznymi / motoryzacyjnymi.
Kandydat musi posiadać obywatelstwo UE lub ważne zezwolenie na pracę w Portugalii, kandydat musi mieszkać w Portugalii i posiadać portugalski numer identyfikacji podatkowej (NIF) lub być gotowym do przeprowadzki do Portugalii.
Pełnoletni/niepełnoletni: Bez znaczenia
1 rok doświadczenia w telefonicznej obsłudze klienta OEM w branży motoryzacyjnej lub 3-letnie doświadczenie w pracy w zakresie obsługi klienta premium z jednoczesnym zainteresowaniem tematami technicznymi / motoryzacyjnymi.
Kandydat musi posiadać obywatelstwo UE lub ważne zezwolenie na pracę w Portugalii, kandydat musi mieszkać w Portugalii i posiadać portugalski numer identyfikacji podatkowej (NIF) lub być gotowym do przeprowadzki do Portugalii.
Pełnoletni/niepełnoletni: Bez znaczenia
Dodatkowe informacje o stanowisku:
Miejsce pracy:
Lisboa, Portugalia
Data zatrudnienia: od 2021-06-01
Uwagi:
Dofinansowanie kursów językowych, prywatne ubezpieczenie zdrowotne i dentystyczne (po sześciu miesiącach pracy), program odnowy biologicznej SitelFit, bilety wstępu na wydarzenia kulturalne.
W sytuacji trwającej epidemii spowodowanej koronawirusem SARS-CoV-2 decyzja o podjęciu pracy za granicą wiąże się z ryzykiem zarażenia się. Ostateczna decyzja związana ze skorzystaniem z niniejszej oferty pracy należy do osoby ubiegającej się o zatrudnienie za granicą. MRPiT, WUP, PUP oraz OHP nie ponoszą odpowiedzialności za skutki jakie niesie ze sobą ryzyko zarażenia się w związku z podjęciem pracy za granicą. Zaleca się skorzystanie z informacji KE: https://reopen.europa.eu/pl oraz MSZ: https://www.gov.pl/…/dyplomacja/informacje-dla-podrozujacych
/>Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
Praca w wolne dni: NIE
Lisboa, Portugalia
Data zatrudnienia: od 2021-06-01
Uwagi:
Dofinansowanie kursów językowych, prywatne ubezpieczenie zdrowotne i dentystyczne (po sześciu miesiącach pracy), program odnowy biologicznej SitelFit, bilety wstępu na wydarzenia kulturalne.
W sytuacji trwającej epidemii spowodowanej koronawirusem SARS-CoV-2 decyzja o podjęciu pracy za granicą wiąże się z ryzykiem zarażenia się. Ostateczna decyzja związana ze skorzystaniem z niniejszej oferty pracy należy do osoby ubiegającej się o zatrudnienie za granicą. MRPiT, WUP, PUP oraz OHP nie ponoszą odpowiedzialności za skutki jakie niesie ze sobą ryzyko zarażenia się w związku z podjęciem pracy za granicą. Zaleca się skorzystanie z informacji KE: https://reopen.europa.eu/pl oraz MSZ: https://www.gov.pl/…/dyplomacja/informacje-dla-podrozujacych
/>Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
Praca w wolne dni: NIE
Ilość oferowanych miejsc pracy:
15
Rodzaj umowy:
umowa o pracę
Zmianowość:
Brak
System wynagradzania:
Brak
Ogłoszenie o pracy tymczasowej:
Nie
Powyższa oferta pracy jest zweryfikowana przez Ochotnicze Hufce Pracy.
Kontakt:
WK MAŁOPOLSKA Osoba kontaktowa: Krzysztof Borek, tel : +18 441-35-87 wew.38, email : k.borek@ohp.pl