Ogłoszenie
Nr ewidencyjny
9894631
Branża
Obsługa klienta/Call Center
Zawód
Pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center)
Szczegóły ogłoszenia o pracę
Obowiązki
Czynności telemarketingowe w zakresie telefonicznego kontaktu z klientami, obsługa klientów współpracujących ze Zleceniodawcą w ruchu przychodzącym lub wychodzącym.
Oczekiwania względem kandydata
Inne wymagania: Wykształcenie średnie lub niepełne wyższe. Poprawna polszczyzna, obsługa komputera. Inne języki obce uzależnione od realizowanych projektów. Pełnoletni/niepełnoletni: Bez znaczenia
Doświadczenie zawodowe
Nie podano
Oczekiwane wykształcenie
Nie podano
Wymagana znajomość języków obcych
Język angielski
Nie podano
Język niemiecki
Nie podano
Język francuski
Nie podano
Język rosyjski
Nie podano
Język włoski
Nie podano
Dodatkowe informacje o stanowisku
Miejsce pracy: Kraków, małopolskie Data zatrudnienia: od 2022-05-25 Zapewnienie zakwaterowania: NIE Zatrudnienie od zaraz: NIE Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE Praca w wolne dni: NIE
DODATKOWE INFORMACJE
Data ważności ogłoszenia
2022-12-31
Ilość oferowanych miejsc pracy
4
W tym dla niepełnosprawnych
0
Rodzaj umowy
umowa zlecenie
Ogłoszenie o pracy tymczasowej
NIE
WYNAGRODZENIE BRUTTO
od 19.70 PLN System wynagradzania uzależniony od projektu
KONTAKT W SPRAWIE OGŁOSZENIA
Kontakt
MBP Kraków Lipowa
122571219
Osoba kontaktowa: , tel : 122571219, email : mbp.krakow@ohp.pl
Lokalizacja pracy z ogłoszenia na mapie:
Polska, małopolskie, Kraków