Ogłoszenie
Nr ewidencyjny
9901558
Branża
Obsługa klienta/Call Center
Zawód
Pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center)
Szczegóły ogłoszenia o pracę
Obowiązki
Odbieranie połączeń przychodzących, obsługa klienta, udzielanie informacji dotyczących taryf, cenników, umów, produktów i promocji, dbanie o wysoką jakość prowadzonych rozmów, rozwiązywanie problemów zgłaszanych przez klientów, poznanie i obsługa wewnętrznych systemów
Oczekiwania względem kandydata
Pełnoletni/niepełnoletni: Bez znaczenia
Doświadczenie zawodowe
Nie podano
Oczekiwane wykształcenie
Nie podano
Wymagana znajomość języków obcych
Język angielski
Nie podano
Język niemiecki
Nie podano
Język francuski
Nie podano
Język rosyjski
Nie podano
Język włoski
Nie podano
Dodatkowe informacje o stanowisku
Miejsce pracy: Tarnów, małopolskie Uwagi: Możliwość pracy zdalnej, po pewnym czasie od zatrudnienia. Elastyczne godziny pracy między 7.00 – 20.00, od poniedziałku do piątku, min. 25 godzin dyspozycyjności w tygodniu Zapewnienie zakwaterowania: NIE Zatrudnienie od zaraz: TAK Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE Praca w wolne dni: NIE
DODATKOWE INFORMACJE
Data ważności ogłoszenia
2022-12-20
Ilość oferowanych miejsc pracy
2
W tym dla niepełnosprawnych
0
Rodzaj umowy
umowa zlecenie
Ogłoszenie o pracy tymczasowej
NIE
WYNAGRODZENIE BRUTTO
od 19.70 PLN System wynagrodzenia godzinowy + premia. Pracodawca oferuje: wynagrodzenie 2x w miesiącu, owocowe wtorki i czwartki, karty rabatowe
KONTAKT W SPRAWIE OGŁOSZENIA
Kontakt
MBP Tarnów Mościckiego
14 621-95-64
Osoba kontaktowa: , tel : 14 621 95 65 wew. 38, email : mbp.tarnow@ohp.pl
Lokalizacja pracy z ogłoszenia na mapie:
Polska, małopolskie, Tarnów