Wyszukiwanie ofert pracy i szkoleń
GŁÓWNE INFORMACJE:
Nr ewidencyjny:
9918221
Branża:
Inne
Zarobki:
od 4300.00 PLN
Lokalizacja:
Polska, świętokrzyskie, Małogoszcz
Ważne do:
2024-11-30
Rodzaj umowy:
Brak
Obowiązki:
Więcej danych w dodatkowych informacjach
Dodatkowe informacje:
Oczekiwania względem kandydata:Inne wymagania:
Wykształcenie wyższe, z zakresu: controlling, finanse, rachunkowość,
Doświadczenie w dziale controllingu lub na stanowiskach analitycznych,
Bardzo dobra znajomość narzędzi analitycznych, w tym MS Excel,
Doświadczenie w sporządzaniu i rozliczaniu budżetów,
Umiejętność analizowania dużych zbiorów danych, wyciągania wniosków i ich
prezentowania,
Bardzo dobra organizacji pracy własnej i przestrzeganie ustalonych terminów,
Skrupulatność, dokładność, dociekliwość, samodzielność w działaniu,
Mile widziane: znajomość narzędzi takich jak Qlik oraz SQL
Wykształcenie wyższe, z zakresu: controlling, finanse, rachunkowość,
Doświadczenie w dziale controllingu lub na stanowiskach analitycznych,
Bardzo dobra znajomość narzędzi analitycznych, w tym MS Excel,
Doświadczenie w sporządzaniu i rozliczaniu budżetów,
Umiejętność analizowania dużych zbiorów danych, wyciągania wniosków i ich
prezentowania,
Bardzo dobra organizacji pracy własnej i przestrzeganie ustalonych terminów,
Skrupulatność, dokładność, dociekliwość, samodzielność w działaniu,
Mile widziane: znajomość narzędzi takich jak Qlik oraz SQL
Dodatkowe informacje o stanowisku:
Miejsce pracy:
Małogoszcz
28-366
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
Zapewnienie wyżywienie: NIE
Pracodawca pokrywa koszt wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowanie: NIE
Pracodawca pokrywa koszt zakwaterowania: NIE
Praca w wolne dni: NIE
Obowiązki:
Przygotowanie i rozliczanie wyników miesięcznych, kwartalnych i rocznych,
Współpraca przy tworzeniu budżetów oraz prognoz finansowych
Analiza poszczególnych działalności pod względem kosztów, przychodów,
rentowności
Udział w tworzeniu modeli finansowych na potrzeby długoterminowych planów
rozwoju
Monitorowanie kosztów zgodnie z przyjętymi planami budżetowymi, analiza odchyleń
oraz rekomendowanie działań korygujących,
Przygotowanie raportów ad hoc na potrzeby Zarządu, innych działów oraz podmiotów
zewnętrznych
Nadzór nad prawidłowością rozliczeń finansowych projektów i kompletnością
kosztów
Optymalizacja procesów raportowania oraz procesów rozliczeniowych,
Aktywna współpraca z innymi działami w celu poprawy wyniku.
Małogoszcz
28-366
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
Zapewnienie wyżywienie: NIE
Pracodawca pokrywa koszt wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowanie: NIE
Pracodawca pokrywa koszt zakwaterowania: NIE
Praca w wolne dni: NIE
Obowiązki:
Przygotowanie i rozliczanie wyników miesięcznych, kwartalnych i rocznych,
Współpraca przy tworzeniu budżetów oraz prognoz finansowych
Analiza poszczególnych działalności pod względem kosztów, przychodów,
rentowności
Udział w tworzeniu modeli finansowych na potrzeby długoterminowych planów
rozwoju
Monitorowanie kosztów zgodnie z przyjętymi planami budżetowymi, analiza odchyleń
oraz rekomendowanie działań korygujących,
Przygotowanie raportów ad hoc na potrzeby Zarządu, innych działów oraz podmiotów
zewnętrznych
Nadzór nad prawidłowością rozliczeń finansowych projektów i kompletnością
kosztów
Optymalizacja procesów raportowania oraz procesów rozliczeniowych,
Aktywna współpraca z innymi działami w celu poprawy wyniku.
Ilość oferowanych miejsc pracy:
1
Ogłoszenie o pracy tymczasowej:
Nie
Powyższa oferta pracy jest zweryfikowana przez Ochotnicze Hufce Pracy.
Kontakt:
Sposób aplikowania:
OHP
Sposób kontaktu / przekazania dokumentów:
telefonicznie, za pomocą poczty elektronicznej,
Telefon:
413861359
Email:
k.wink@swietokrzyska.ohp.pl
Nazwa jednostki:
[355] MCK Jędrzejów Przemysłowa
Adres jednostki:
Jędrzejów
28-300 Jędrzejów
ul. Przemysłowa 9d
Wymagane dokumenty:
CV