Wyszukiwanie ofert pracy i szkoleń
GŁÓWNE INFORMACJE:

Nr ewidencyjny:
9919748

Branża:
Inne

Zarobki:
od 4700 PLN, Więcej danych w dodatkowych informacjach

Lokalizacja:
Polska, opolskie, Prudnik

Ważne do:
2025-03-31

Rodzaj umowy:
Brak
Obowiązki:
Więcej danych w dodatkowych informacjach
Dodatkowe informacje:
Oczekiwania względem kandydata:Inne wymagania:
-bieżąca obsługa zamówień zakupowych i sprzedażowych (tworzenie zleceń transportowych, monitoring
dostaw, kontakt w zakresie realizacji zamówień / potwierdzenia, reklamacje),
- uzgadnianie / koordynacja warunków dostaw materiałów i wysyłek wyrobów,
- składanie zamówień u dostawców,
- kontrolę realizacji dostaw oraz związanych z tym dokumentów,
- negocjacje cen materiałów i usług oraz warunków dostawy z dostawcami,
- poszukiwanie nowych źródeł zaopatrzenia,
- sporządzanie i prowadzenie dokumentacji logistycznej,
- tworzenie optymalnych wielkości zapasów magazynowych, minimalnych serii produkcyjnych itp.,
- tworzenie zapotrzebowań zakupowych i sprzedażowych,
- opracowywanie zleceń produkcyjnych,
- fakturowanie
-bieżąca obsługa zamówień zakupowych i sprzedażowych (tworzenie zleceń transportowych, monitoring
dostaw, kontakt w zakresie realizacji zamówień / potwierdzenia, reklamacje),
- uzgadnianie / koordynacja warunków dostaw materiałów i wysyłek wyrobów,
- składanie zamówień u dostawców,
- kontrolę realizacji dostaw oraz związanych z tym dokumentów,
- negocjacje cen materiałów i usług oraz warunków dostawy z dostawcami,
- poszukiwanie nowych źródeł zaopatrzenia,
- sporządzanie i prowadzenie dokumentacji logistycznej,
- tworzenie optymalnych wielkości zapasów magazynowych, minimalnych serii produkcyjnych itp.,
- tworzenie zapotrzebowań zakupowych i sprzedażowych,
- opracowywanie zleceń produkcyjnych,
- fakturowanie
Języki obce:
Język angielski:poziom zaawansowany
Dodatkowe informacje o stanowisku:
Miejsce pracy:
Prudnik
48-200
Wynagrodzenie:
•umowa o pracę
• atrakcyjne wynagrodzenie uzależnione od doświadczenia kandydata,
• bogaty pakiet socjalny (świętówka, wczasy pod gruszą, zwrot biletów – kino, basen, teatr, wyprawki
szkolne oraz paczki mikołajkowe dla dzieci)
• liczne szkolenia zawodowe, możliwość rozwoju zawodowego,
• wspieranie nauki poprzez uelastycznienie czasu pracy, dofinansowanie do kosztów kształcenia, urlop
szkoleniowy,
• benefity pozapłacowe (siłownia, bilety wstępu na wydarzenia kulturalne),
• możliwość realizacji własnych pomysłów i rozwiązań (program sugestii pracowniczych),
• możliwość korzystania przez osoby niepełnosprawne z Zakładowego Funduszu Rehabilitacji Osób
Niepełnosprawnych (zwrot kosztów zakupu leków, sprzęt rehabilitacyjny, ryczałt na dojazdy do i z pracy,
turnus rehabilitacyjny
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
Zapewnienie wyżywienie: NIE
Pracodawca pokrywa koszt wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowanie: NIE
Pracodawca pokrywa koszt zakwaterowania: NIE
Praca w wolne dni: NIE
Obowiązki:
-bieżąca obsługa zamówień zakupowych i sprzedażowych (tworzenie zleceń transportowych, monitoring dostaw, kontakt w zakresie realizacji zamówień / potwierdzenia, reklamacje),
- uzgadnianie / koordynacja warunków dostaw materiałów i wysyłek wyrobów,
- składanie zamówień u dostawców,
- kontrolę realizacji dostaw oraz związanych z tym dokumentów,
- negocjacje cen materiałów i usług oraz warunków dostawy z dostawcami,
- poszukiwanie nowych źródeł zaopatrzenia,
- sporządzanie i prowadzenie dokumentacji logistycznej,
- tworzenie optymalnych wielkości zapasów magazynowych, minimalnych serii produkcyjnych itp.,
- tworzenie zapotrzebowań zakupowych i sprzedażowych,
- opracowywanie zleceń produkcyjnych,
- fakturowanie
Prudnik
48-200
Wynagrodzenie:
•umowa o pracę
• atrakcyjne wynagrodzenie uzależnione od doświadczenia kandydata,
• bogaty pakiet socjalny (świętówka, wczasy pod gruszą, zwrot biletów – kino, basen, teatr, wyprawki
szkolne oraz paczki mikołajkowe dla dzieci)
• liczne szkolenia zawodowe, możliwość rozwoju zawodowego,
• wspieranie nauki poprzez uelastycznienie czasu pracy, dofinansowanie do kosztów kształcenia, urlop
szkoleniowy,
• benefity pozapłacowe (siłownia, bilety wstępu na wydarzenia kulturalne),
• możliwość realizacji własnych pomysłów i rozwiązań (program sugestii pracowniczych),
• możliwość korzystania przez osoby niepełnosprawne z Zakładowego Funduszu Rehabilitacji Osób
Niepełnosprawnych (zwrot kosztów zakupu leków, sprzęt rehabilitacyjny, ryczałt na dojazdy do i z pracy,
turnus rehabilitacyjny
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
Zapewnienie wyżywienie: NIE
Pracodawca pokrywa koszt wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowanie: NIE
Pracodawca pokrywa koszt zakwaterowania: NIE
Praca w wolne dni: NIE
Obowiązki:
-bieżąca obsługa zamówień zakupowych i sprzedażowych (tworzenie zleceń transportowych, monitoring dostaw, kontakt w zakresie realizacji zamówień / potwierdzenia, reklamacje),
- uzgadnianie / koordynacja warunków dostaw materiałów i wysyłek wyrobów,
- składanie zamówień u dostawców,
- kontrolę realizacji dostaw oraz związanych z tym dokumentów,
- negocjacje cen materiałów i usług oraz warunków dostawy z dostawcami,
- poszukiwanie nowych źródeł zaopatrzenia,
- sporządzanie i prowadzenie dokumentacji logistycznej,
- tworzenie optymalnych wielkości zapasów magazynowych, minimalnych serii produkcyjnych itp.,
- tworzenie zapotrzebowań zakupowych i sprzedażowych,
- opracowywanie zleceń produkcyjnych,
- fakturowanie
Ilość oferowanych miejsc pracy:
1
Ogłoszenie o pracy tymczasowej:
Nie

Powyższa oferta pracy jest zweryfikowana przez Ochotnicze Hufce Pracy.
Kontakt:
Sposób aplikowania:
OHP
Sposób kontaktu / przekazania dokumentów:
telefonicznie,
Telefon:
451053692
Nazwa jednostki:
[432] MCK Prudnik Prężyńska
Adres jednostki:
Prudnik
48-200 Prudnik
ul. Prężyńska 3-5-7
Wymagane dokumenty:
cv+list motywacyjny+klauzula Rodo