Wyszukiwanie ofert pracy i szkoleń
GŁÓWNE INFORMACJE:

Nr ewidencyjny:
9920019

Branża:
Inne

Zarobki:
od 30.5 PLN, Wynagrodzenie uzależnione od doświadczenia.

Lokalizacja:
Polska, podkarpackie, Radawa

Ważne do:
2025-04-30

Rodzaj umowy:
Brak
Obowiązki:
Więcej danych w dodatkowych informacjach
Dodatkowe informacje:
Oczekiwania względem kandydata:Wymagane predyspozycje:
znajomość obsługi komputera i urządzeń biurowych
Wymagane predyspozycje:
doświadczenie w obsłudze klienta oraz znajomość jeżyka angielskiego będą atutem
Inne wymagania:
Wysoka kultura osobista; Komunikatywność i łatwość w nawiązywaniu kontaktów; Sumienność i zaangażowanie; Dyspozycyjność (praca w systemie zmianowym, w tym w weekendy i święta);Umiejętność pracy w zespole;
znajomość obsługi komputera i urządzeń biurowych
Wymagane predyspozycje:
doświadczenie w obsłudze klienta oraz znajomość jeżyka angielskiego będą atutem
Inne wymagania:
Wysoka kultura osobista; Komunikatywność i łatwość w nawiązywaniu kontaktów; Sumienność i zaangażowanie; Dyspozycyjność (praca w systemie zmianowym, w tym w weekendy i święta);Umiejętność pracy w zespole;
Dodatkowe informacje o stanowisku:
Miejsce pracy:
Radawa
37-523
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
Zapewnienie wyżywienie: NIE
Pracodawca pokrywa koszt wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowanie: TAK
Pracodawca pokrywa koszt zakwaterowania: NIE
Praca w wolne dni: NIE
Obowiązki:
Powitanie gości oraz zameldowanie i wymeldowanie; Obsługa telefonu, maila, oraz odpowiedzi na zapytania gości; Udzielanie informacji o usługach hotelowych oraz atrakcjach; Obsługa rezerwacji oraz kasy; Rozliczanie gości z pobytów; Rozwiązywanie bieżących problemów oraz skarg gości; Współpraca z innymi działami resortu;
Radawa
37-523
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
Zapewnienie wyżywienie: NIE
Pracodawca pokrywa koszt wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowanie: TAK
Pracodawca pokrywa koszt zakwaterowania: NIE
Praca w wolne dni: NIE
Obowiązki:
Powitanie gości oraz zameldowanie i wymeldowanie; Obsługa telefonu, maila, oraz odpowiedzi na zapytania gości; Udzielanie informacji o usługach hotelowych oraz atrakcjach; Obsługa rezerwacji oraz kasy; Rozliczanie gości z pobytów; Rozwiązywanie bieżących problemów oraz skarg gości; Współpraca z innymi działami resortu;
Ilość oferowanych miejsc pracy:
2
Ogłoszenie o pracy tymczasowej:
Nie

Powyższa oferta pracy jest zweryfikowana przez Ochotnicze Hufce Pracy.
Kontakt:
Sposób aplikowania:
OHP
Sposób kontaktu / przekazania dokumentów:
osobiście, telefonicznie, za pomocą poczty elektronicznej,
Osoba kontaktowa:
Bozena Szczupak
Telefon:
16 648 22 78
Email:
mck.jaroslaw@podkarpacka.ohp.pl
Nazwa jednostki:
[224] MCK Jarosław Paderewskiego
Adres jednostki:
Jarosław
37-500 Jarosław
ul. Paderewskiego 11
Wymagane dokumenty:
CV