Wyszukiwanie ofert pracy i szkoleń
GŁÓWNE INFORMACJE:

Nr ewidencyjny:
9920047

Branża:
Inne

Zarobki:
od 4666 PLN, Szczegóły zatrudnienia i wynagrodzenia pozostają do indywidualnego ustalenia z pracodawcą.

Lokalizacja:
Polska, podkarpackie, Krosno

Ważne do:
2025-03-31

Rodzaj umowy:
Brak
Obowiązki:
Więcej danych w dodatkowych informacjach
Dodatkowe informacje:
Oczekiwania względem kandydata:Inne wymagania:
- doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku
- znajomość języka niemieckiego na poziomie swobodnej komunikacji
- umiejętności z zakresu priorytetyzacji zgłoszeń związanych z IT
- umiejętność stosowania w praktyce wewnętrznych procedur oraz doświadczenie w pisaniu SOP i instrukcji użytkowania
- umiejętność analitycznego myślenia
- umiejętności komunikacyjne - łatwość nawiązywania kontaktów z użytkownikami i współpracownikami przy prowadzeniu projektów
- prawo jazdy kat. B
- gotowość do podróży służbowych
Mile widziane:
- doświadczenie na stanowisku menedżerskim lub liderskim
- znajomość ServiceNow lub doświadczenie w rozwoju systemów ticketowych
- doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku
- znajomość języka niemieckiego na poziomie swobodnej komunikacji
- umiejętności z zakresu priorytetyzacji zgłoszeń związanych z IT
- umiejętność stosowania w praktyce wewnętrznych procedur oraz doświadczenie w pisaniu SOP i instrukcji użytkowania
- umiejętność analitycznego myślenia
- umiejętności komunikacyjne - łatwość nawiązywania kontaktów z użytkownikami i współpracownikami przy prowadzeniu projektów
- prawo jazdy kat. B
- gotowość do podróży służbowych
Mile widziane:
- doświadczenie na stanowisku menedżerskim lub liderskim
- znajomość ServiceNow lub doświadczenie w rozwoju systemów ticketowych
Dodatkowe informacje o stanowisku:
Miejsce pracy:
Krosno
38-400
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
Zapewnienie wyżywienie: NIE
Pracodawca pokrywa koszt wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowanie: NIE
Pracodawca pokrywa koszt zakwaterowania: NIE
Praca w wolne dni: NIE
Obowiązki:
- monitoring zgłoszeń i obsługa incydentów IT
- udział w projektach prowadzonych przez Departament Informatyki
- praca w systemie ticketowym
- zapewnienie prawidłowej i bezawaryjnej pracy infrastruktury IT
- zdalne i lokalne wsparcie użytkowników z zakresu oprogramowania komputerowego używanego w firmie, systemów operacyjnych(Microsoft Windows)
- zdalne i lokalne przyjęcie i obsługa zgłoszeń dotyczących problemów z siecią LAN
- zdalne i lokalne przyjęcie i obsługa zgłoszeń dotyczących problemów ze sprzętem komputerowym(PC/Notebook/ etc.), telekomunikacyjnym (Smartphone/Tablet etc.) oraz peryferiami (drukarki/rzutniki etc.)
- konfiguracja i instalacja komputerów, urządzeń peryferyjnych, urządzeń mobilnych, systemów operacyjnych i programów
- administracja kontami i grupami użytkowników w oparciu o wewnętrzne procedury i polityki
- administracja powierzonymi usługami oraz zapewnienie ciągłości ich działania
Krosno
38-400
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
Zapewnienie wyżywienie: NIE
Pracodawca pokrywa koszt wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowanie: NIE
Pracodawca pokrywa koszt zakwaterowania: NIE
Praca w wolne dni: NIE
Obowiązki:
- monitoring zgłoszeń i obsługa incydentów IT
- udział w projektach prowadzonych przez Departament Informatyki
- praca w systemie ticketowym
- zapewnienie prawidłowej i bezawaryjnej pracy infrastruktury IT
- zdalne i lokalne wsparcie użytkowników z zakresu oprogramowania komputerowego używanego w firmie, systemów operacyjnych(Microsoft Windows)
- zdalne i lokalne przyjęcie i obsługa zgłoszeń dotyczących problemów z siecią LAN
- zdalne i lokalne przyjęcie i obsługa zgłoszeń dotyczących problemów ze sprzętem komputerowym(PC/Notebook/ etc.), telekomunikacyjnym (Smartphone/Tablet etc.) oraz peryferiami (drukarki/rzutniki etc.)
- konfiguracja i instalacja komputerów, urządzeń peryferyjnych, urządzeń mobilnych, systemów operacyjnych i programów
- administracja kontami i grupami użytkowników w oparciu o wewnętrzne procedury i polityki
- administracja powierzonymi usługami oraz zapewnienie ciągłości ich działania
Ilość oferowanych miejsc pracy:
1
Ogłoszenie o pracy tymczasowej:
Nie

Powyższa oferta pracy jest zweryfikowana przez Ochotnicze Hufce Pracy.
Kontakt:
Sposób aplikowania:
OHP
Sposób kontaktu / przekazania dokumentów:
telefonicznie, za pomocą poczty elektronicznej,
Telefon:
13 42 502 69
Email:
m.parylak@podkarpacka.ohp.pl
Nazwa jednostki:
[348] MCK Iwonicz Zadwór
Adres jednostki:
Iwonicz
38-440 Iwonicz
ul. Zadwór 5