Wyszukiwanie ofert pracy i szkoleń
GŁÓWNE INFORMACJE:

Nr ewidencyjny:
9921252

Branża:
Inne

Zarobki:
od 30.5 PLN, Więcej danych w dodatkowych informacjach

Lokalizacja:
Polska, śląskie, Chorzów

Ważne do:
2025-07-31

Rodzaj umowy:
Brak
Obowiązki:
Więcej danych w dodatkowych informacjach
Dodatkowe informacje:
Oczekiwania względem kandydata:Inne wymagania:
ukończony kurs kancelaryjno-archiwalny I i II stopnia, doświadczenie w pracy
ukończony kurs kancelaryjno-archiwalny I i II stopnia, doświadczenie w pracy
Dodatkowe informacje o stanowisku:
Miejsce pracy:
Chorzów
41-506
Wynagrodzenie:
praca od pn do pt w godz. 8-16 (do ustalenia), stawka 30,50 zł brutto/h, umowa zlecenie, pakiet Medicover i dodatkowe ubezpieczenie, możliwość szkoleń i podnoszenia kwalifikacji zawodowych
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
Zapewnienie wyżywienie: NIE
Pracodawca pokrywa koszt wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowanie: NIE
Pracodawca pokrywa koszt zakwaterowania: NIE
Praca w wolne dni: NIE
Obowiązki:
archiwizacja dokumentów i sporządzanie spisów zdawczo-odbiorczych, porządkowanie dokumentacji w archiwach zewnętrznych naszych Klientów(w tym procedury brakowania), rejestrowanie dokumentacji w systemach, obsługa programu Excel, przygotowanie i udostępnianie dokumentacji kadrowo-płacowej, stosowanie przepisów kancelaryjno-archiwalnych, wykonywanie innych czynności kancelaryjnych (np. pieczętowanie, obsługa korespondencji)
Chorzów
41-506
Wynagrodzenie:
praca od pn do pt w godz. 8-16 (do ustalenia), stawka 30,50 zł brutto/h, umowa zlecenie, pakiet Medicover i dodatkowe ubezpieczenie, możliwość szkoleń i podnoszenia kwalifikacji zawodowych
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
Zapewnienie wyżywienie: NIE
Pracodawca pokrywa koszt wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowanie: NIE
Pracodawca pokrywa koszt zakwaterowania: NIE
Praca w wolne dni: NIE
Obowiązki:
archiwizacja dokumentów i sporządzanie spisów zdawczo-odbiorczych, porządkowanie dokumentacji w archiwach zewnętrznych naszych Klientów(w tym procedury brakowania), rejestrowanie dokumentacji w systemach, obsługa programu Excel, przygotowanie i udostępnianie dokumentacji kadrowo-płacowej, stosowanie przepisów kancelaryjno-archiwalnych, wykonywanie innych czynności kancelaryjnych (np. pieczętowanie, obsługa korespondencji)
Ilość oferowanych miejsc pracy:
1
Ogłoszenie o pracy tymczasowej:
Nie

Powyższa oferta pracy jest zweryfikowana przez Ochotnicze Hufce Pracy.
Kontakt:
Sposób aplikowania:
OHP
Sposób kontaktu / przekazania dokumentów:
telefonicznie,
Telefon:
887 873 108 / 32 349 71 17
Inny sposób kontaktu:
Osoby zainteresowane ofertą pracy zapraszamy osobiście do Młodzieżowego Centrum Kariery OHP w Chorzowie ul. Opolska 19 od poniedziałku do środy w godz. 7:30 - 14:00, czwartki w godz. 7:30 - 16:00, piątki w godz. 7:30 - 13:00 w celu rejestracji (wypełnienie karty klienta). Szczegóły oferty i dane do pracodawcy będą udostępnione wyłącznie osobom zarejestrowanym. Przed planowaną wizytą prosimy o kontakt telefoniczny (tel. 887 873 108, 32 349 71 17), gdyż pracujemy również terenowo.
Nazwa jednostki:
[135] MCK Chorzów Opolska
Adres jednostki:
Chorzów
41-500 Chorzów
ul. Opolska 19
Dodatkowe informacje kontaktowe:
Osoby zainteresowane ofertą pracy zapraszamy osobiście do Młodzieżowego Centrum Kariery OHP w Chorzowie ul. Opolska 19 od poniedziałku do środy w godz. 7:30 - 14:00, czwartki w godz. 7:30 - 16:00, piątki w godz. 7:30 - 13:00 w celu rejestracji (wypełnienie karty klienta). Szczegóły oferty i dane do pracodawcy będą udostępnione wyłącznie osobom zarejestrowanym. Przed planowaną wizytą prosimy o kontakt telefoniczny (tel. 887 873 108, 32 349 71 17), gdyż pracujemy również terenowo.