Wyszukiwanie ofert pracy i szkoleń
GŁÓWNE INFORMACJE:

Nr ewidencyjny:
9921938

Branża:
Inne

Zarobki:
od 0 PLN, Wynagrodzenie ustalane jest indywidualnie w zależności od doświadczenia i kwalifikacji kandydata, podczas spotkania rekrutacyjnego.

Lokalizacja:
Polska, opolskie, Prudnik

Ważne do:
2025-07-31

Rodzaj umowy:
Brak
Obowiązki:
Więcej danych w dodatkowych informacjach
Dodatkowe informacje:
Oczekiwania względem kandydata:Inne wymagania:
Doświadczenie w obsłudze klienta lub na podobnym stanowisku
Komunikatywność i umiejętność budowania pozytywnych relacji z klientami
Znajomość podstaw obsługi komputera
Umiejętność pracy w zespole oraz samodzielność w działaniu, dobra organizacja pracy
Podstawowa znajomość narzędzi do zarządzania treścią mediów społecznościowych będzie dodatkowym atutem
Umiejętność szybkiego rozwiązywania problemów i reagowania na zgłoszenia klientów
Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym (mile widziane)
Doświadczenie w obsłudze klienta lub na podobnym stanowisku
Komunikatywność i umiejętność budowania pozytywnych relacji z klientami
Znajomość podstaw obsługi komputera
Umiejętność pracy w zespole oraz samodzielność w działaniu, dobra organizacja pracy
Podstawowa znajomość narzędzi do zarządzania treścią mediów społecznościowych będzie dodatkowym atutem
Umiejętność szybkiego rozwiązywania problemów i reagowania na zgłoszenia klientów
Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym (mile widziane)
Dodatkowe informacje o stanowisku:
Miejsce pracy:
Prudnik
48-200
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
Zapewnienie wyżywienie: NIE
Pracodawca pokrywa koszt wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowanie: NIE
Pracodawca pokrywa koszt zakwaterowania: NIE
Praca w wolne dni: NIE
Obowiązki:
-Wdrażanie i realizacja działań związanych z obsługą klientów – informowanie o ofercie firmy oraz wspieranie klientów w procesie zakupowym lub usługowym,
-Monitorowanie i analiza potrzeb klientów oraz udzielanie informacji zwrotnej innym działom firmy w celu poprawy jakości usług,
-Utrzymywanie pozytywnej komunikacji z klientami – telefonicznie, mailowo
-Współpraca przy aktualizacji treści na stronie internetowej i kanałach komunikacji firmy w celu zapewnienia spójności przekazu dla klientów,
-Dbanie o zgodność działań z polityką firmy w zakresie kontaktu z klientem oraz reagowanie na zgłoszenia i zapytania w sposób profesjonalny i terminowy.
Prudnik
48-200
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
Zapewnienie wyżywienie: NIE
Pracodawca pokrywa koszt wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowanie: NIE
Pracodawca pokrywa koszt zakwaterowania: NIE
Praca w wolne dni: NIE
Obowiązki:
-Wdrażanie i realizacja działań związanych z obsługą klientów – informowanie o ofercie firmy oraz wspieranie klientów w procesie zakupowym lub usługowym,
-Monitorowanie i analiza potrzeb klientów oraz udzielanie informacji zwrotnej innym działom firmy w celu poprawy jakości usług,
-Utrzymywanie pozytywnej komunikacji z klientami – telefonicznie, mailowo
-Współpraca przy aktualizacji treści na stronie internetowej i kanałach komunikacji firmy w celu zapewnienia spójności przekazu dla klientów,
-Dbanie o zgodność działań z polityką firmy w zakresie kontaktu z klientem oraz reagowanie na zgłoszenia i zapytania w sposób profesjonalny i terminowy.
Ilość oferowanych miejsc pracy:
1
Ogłoszenie o pracy tymczasowej:
Nie

Powyższa oferta pracy jest zweryfikowana przez Ochotnicze Hufce Pracy.
Kontakt:
Sposób aplikowania:
OHP
Sposób kontaktu / przekazania dokumentów:
telefonicznie, za pomocą poczty elektronicznej,
Telefon:
451053692
Email:
mckprudnik@opolska.ohp.pl
Nazwa jednostki:
[432] MCK Prudnik Prężyńska
Adres jednostki:
Prudnik
48-200 Prudnik
ul. Prężyńska 3-5-7
Wymagane dokumenty:
CV+list motywacyjny