Wyszukiwanie ofert pracy i szkoleń
GŁÓWNE INFORMACJE:

Nr ewidencyjny:
9922097

Branża:
Inne

Zarobki:
od 11000 PLN

Lokalizacja:
Polska, opolskie, Opole

Ważne do:
2025-07-31

Rodzaj umowy:
Brak
Obowiązki:
Więcej danych w dodatkowych informacjach
Dodatkowe informacje:
Oczekiwania względem kandydata:Wymagane uprawnienia:
Minimalny okres zatrudnienia w księgowości budżetowej
Inne wymagania:
Wymagania niezbędne związane ze stanowiskiem:
obywatelstwo polskie, pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie w pełni z praw publicznych, posiadanie kwalifikacji zawodowych wymaganych do wykonywania pracy na stanowisku głównego księgowego tj. wykształcenie wyższe ekonomiczne, minimum 3-letnie doświadczenie zawodowe w księgowości w jednostce budżetowej, nieposzlakowana opinia, brak przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na określonym stanowisku, osoba kandydująca nie może być prawomocnie skazana za przestępstwo popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub za umyślne przestępstwo skarbowe.
Wymagania dodatkowe związane ze stanowiskiem:
umiejętność pracy w zespole i kompetencje interpersonalne, biegła obsługa komputera pozwalająca na poprawne wykonywanie zadań na stanowisku głównego księgowego, znajomość obsługi oraz umiejętność pracy w programie Płatnik ZUS i programie kadrowo – płacowym QNT
znajomość przepisów wynikających z ustawy o finansach publicznych, ustawy o rachunkowości, ustawy o podatku od towarów i usług, a także przepisów dotyczących ubezpieczeń społecznych, podstawowa znajomość przepisów kodeks pracy, ustawy kodeks postępowania administracyjnego, znajomość rozliczeń finansowych, wysokie zdolności analityczne, obowiązkowość, rzetelność, bardzo dobra organizacja pracy, odporność na stres.
Minimalny okres zatrudnienia w księgowości budżetowej
Inne wymagania:
Wymagania niezbędne związane ze stanowiskiem:
obywatelstwo polskie, pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie w pełni z praw publicznych, posiadanie kwalifikacji zawodowych wymaganych do wykonywania pracy na stanowisku głównego księgowego tj. wykształcenie wyższe ekonomiczne, minimum 3-letnie doświadczenie zawodowe w księgowości w jednostce budżetowej, nieposzlakowana opinia, brak przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na określonym stanowisku, osoba kandydująca nie może być prawomocnie skazana za przestępstwo popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub za umyślne przestępstwo skarbowe.
Wymagania dodatkowe związane ze stanowiskiem:
umiejętność pracy w zespole i kompetencje interpersonalne, biegła obsługa komputera pozwalająca na poprawne wykonywanie zadań na stanowisku głównego księgowego, znajomość obsługi oraz umiejętność pracy w programie Płatnik ZUS i programie kadrowo – płacowym QNT
znajomość przepisów wynikających z ustawy o finansach publicznych, ustawy o rachunkowości, ustawy o podatku od towarów i usług, a także przepisów dotyczących ubezpieczeń społecznych, podstawowa znajomość przepisów kodeks pracy, ustawy kodeks postępowania administracyjnego, znajomość rozliczeń finansowych, wysokie zdolności analityczne, obowiązkowość, rzetelność, bardzo dobra organizacja pracy, odporność na stres.
Dodatkowe informacje o stanowisku:
Miejsce pracy:
Opole
45-071
Data zatrudnienia: od 2025-08-01
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
Zapewnienie wyżywienie: NIE
Pracodawca pokrywa koszt wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowanie: NIE
Pracodawca pokrywa koszt zakwaterowania: NIE
Praca w wolne dni: NIE
Obowiązki:
Prowadzenie rachunkowości jednostki budżetowej, wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi, sporządzanie planów dochodów i wydatków budżetowych oraz działalności pozabudżetowej, sporządzanie wszelkiej sprawozdawczości związanej z przydzielonym zakresem obowiązków na danym stanowisku, prowadzenie gospodarki finansowej i materiałowej, dokonywanie wstępnej kontroli zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym, zapewnienie pod względem finansowym prawidłowości umów zawieranych przez OWK OHP, nadzorowanie rozliczania płac i innych należności pracowniczych, prowadzenie sprawozdawczości wynikającej z działalności Zespołu Obsługi Finansowej, nadzór nad refundacją wynagrodzeń wypłacanych młodocianym pracownikom oraz składek na ubezpieczenie społeczne od refundowanych wynagrodzeń, wykonywanie innych czynności zleconych przez Wojewódzkiego Komendanta OHP.
Opole
45-071
Data zatrudnienia: od 2025-08-01
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
Zapewnienie wyżywienie: NIE
Pracodawca pokrywa koszt wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowanie: NIE
Pracodawca pokrywa koszt zakwaterowania: NIE
Praca w wolne dni: NIE
Obowiązki:
Prowadzenie rachunkowości jednostki budżetowej, wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi, sporządzanie planów dochodów i wydatków budżetowych oraz działalności pozabudżetowej, sporządzanie wszelkiej sprawozdawczości związanej z przydzielonym zakresem obowiązków na danym stanowisku, prowadzenie gospodarki finansowej i materiałowej, dokonywanie wstępnej kontroli zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym, zapewnienie pod względem finansowym prawidłowości umów zawieranych przez OWK OHP, nadzorowanie rozliczania płac i innych należności pracowniczych, prowadzenie sprawozdawczości wynikającej z działalności Zespołu Obsługi Finansowej, nadzór nad refundacją wynagrodzeń wypłacanych młodocianym pracownikom oraz składek na ubezpieczenie społeczne od refundowanych wynagrodzeń, wykonywanie innych czynności zleconych przez Wojewódzkiego Komendanta OHP.
Ilość oferowanych miejsc pracy:
1
W tym dla niepełnosprawnych:
1
Ogłoszenie o pracy tymczasowej:
Nie

Powyższa oferta pracy jest zweryfikowana przez Ochotnicze Hufce Pracy.
Kontakt:
Sposób aplikowania:
OHP
Sposób kontaktu / przekazania dokumentów:
osobiście, telefonicznie, za pomocą poczty elektronicznej,
Telefon:
77 093325
Email:
j.taramina@opolska.ohp.pl
Nazwa jednostki:
[90] MCK Nysa Słowiańska
Adres jednostki:
Nysa
48-300 Nysa
ul. Słowiańska 15
Wymagane dokumenty:
CV