Wyszukiwanie ofert pracy i szkoleń
GŁÓWNE INFORMACJE:
Nr ewidencyjny:
9923847
Branża:
Inne
Zarobki:
od 6000 do 6000.00 PLN, Stałe wynagrodzenie oraz pakiet benefitów pozapłacowych.
Lokalizacja:
Polska, śląskie, Katowice
Ważne do:
2025-12-22
Rodzaj umowy:
Brak
Obowiązki:
Więcej danych w dodatkowych informacjach
Dodatkowe informacje:
Oczekiwania względem kandydata:Inne wymagania:
Doświadczenie w pracy w contact center, call center, infolinii lub help desku nastawionej na połączenia przychodzące od klientów.
Dobra organizacji pracy, odporność na stres i presję czasu.
Płynna znajomość j. angielskiego.
Gotowości do pracy zmianowej
Umiejętność pracy w dynamicznym, międzynarodowym środowisku.
Średniozaawansowana znajomość pakietu MS Office (Excel, Word)
Doświadczenie w pracy w contact center, call center, infolinii lub help desku nastawionej na połączenia przychodzące od klientów.
Dobra organizacji pracy, odporność na stres i presję czasu.
Płynna znajomość j. angielskiego.
Gotowości do pracy zmianowej
Umiejętność pracy w dynamicznym, międzynarodowym środowisku.
Średniozaawansowana znajomość pakietu MS Office (Excel, Word)
Dodatkowe informacje o stanowisku:
Miejsce pracy:
Katowice
40-098
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
Zapewnienie wyżywienie: NIE
Pracodawca pokrywa koszt wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowanie: NIE
Pracodawca pokrywa koszt zakwaterowania: NIE
Praca w wolne dni: NIE
Obowiązki:
Odbieranie i skuteczne zarządzanie dużą liczbą dynamicznie napływających połączeń telefonicznych i zgłoszeń od klientów w języku angielskim.
Udzielanie kompleksowej pomocy klientom zgodnie z obowiązującymi standardami.
Rozwiązywanie problemów, odpowiadanie na pytania, przyjmowanie reklamacji Klientów.
Zarządzanie bazą danych - wprowadzanie i aktualizacja informacji.
Przestrzeganie polityk bezpieczeństwa danych i RODO.
Katowice
40-098
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
Zapewnienie wyżywienie: NIE
Pracodawca pokrywa koszt wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowanie: NIE
Pracodawca pokrywa koszt zakwaterowania: NIE
Praca w wolne dni: NIE
Obowiązki:
Odbieranie i skuteczne zarządzanie dużą liczbą dynamicznie napływających połączeń telefonicznych i zgłoszeń od klientów w języku angielskim.
Udzielanie kompleksowej pomocy klientom zgodnie z obowiązującymi standardami.
Rozwiązywanie problemów, odpowiadanie na pytania, przyjmowanie reklamacji Klientów.
Zarządzanie bazą danych - wprowadzanie i aktualizacja informacji.
Przestrzeganie polityk bezpieczeństwa danych i RODO.
Ilość oferowanych miejsc pracy:
1
Ogłoszenie o pracy tymczasowej:
Nie
Powyższa oferta pracy jest zweryfikowana przez Ochotnicze Hufce Pracy.
Kontakt:
Sposób aplikowania:
OHP
Sposób kontaktu / przekazania dokumentów:
osobiście, telefonicznie,
Telefon:
32 209 0859, 502 031 681
Nazwa jednostki:
[126] MBP Katowice Plac Grunwaldzki
Adres jednostki:
Katowice
40-950 Katowice
ul. Plac Grunwaldzki 8 -10





